niedziela, 26 czerwca 2016

PODZIĘKOWANIE DLA NAUCZYCIELA / THANKS FOR A TEACHER

Witajcie :) / Hi everyone :)

U mnie piękna pogoda, więc wybieram się na wycieczkę, chcę Wam tylko pokazać moją inspirację, podziękowanie dla nauczyciela, jakie otrzymała wychowawczyni mojego syna.
Bardzo lubię mixed media. Dzisiaj użyłam do przygotowania kartki mgiełek i stempli. Wykorzystałam także świetne tekturki z Filigranek.

The weather is fantastic today, so I'm going on a trip. But before that, I just want show you my to inspiration for you - thanks to a teacher. The card was received by my son's teacher.
I like mixed media. Today I've used some mists and stamps to prepared this card. I've also picked some great Filigranki chipboards.










W pracy użyłam : / I used :




Pozdrawiam / Hugs



Renata ( Karteluszkowo)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz